Najveći i najposećeniji sajam turizma u regionu – 46. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, biće održan od
20. do 23. februara 2025. godine na Beogradskom sajmu.
Pod sloganom “Jedna karta, bezbroj svetova” predstojeći Sajam turizma pružiće savršenu platformu za
promovisanje novih destinacija, first minute ponuda, domaćih i inostranih smeštajnih kapaciteta, turističkih
agencija, avio-kompanija i mnogih drugih segmenata turističke industrije.
Uz učešće mnogobrojnih domaćih i inostranih agencija i turistickih predstavnika, posetioci će u halama 1, 1A, 2A,
2C i 4 Beogradskog sajma biti u prilici da se informišu o putnim aranžmanima, smeštaju, avio-kartama, kulturnom
nasleđu, turističkim atrakcijama i svim relevantnim informacijama za buduća putovanja, koje mogu isplanirati već
na sajmu.
Sajam turizma u Beogradu je prestižni godišnji događaj i centar je turističke privrede. Predstavlja jedinstveno
mesto promocije svih turistickih usluga, inovacija i lansiranja novih trendova u domaćem i svetskom turizmu.
Broj izlagača i učesnika na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu je u gotovo eksponencijalnom porastu.
Prošlogodišnje izdanje sajma zabeležilo je estimirani rast od 20% u odnosu na prethodnu godinu, što je u skladu
sa izveštajima Svetske turističke organizacije Ujedinjenih nacija, prema kojima se Srbija našla u svega 5% zemalja
na svetu koje su zabeležile veći turistički promet. Ovi rezultati potvrđuju važnost turizma za ekonomija zemlje, pri
čemu Sajam turizma igra ključnu ulogu, generišući ekonomske za Beograd i nacionalnu privredu.
Sajamska, kao i turistička, industrija danas, pored ekonomskih, stvara i brojne društvene, političke i druge uticaje
koji joj obezbeđuju važnu poziciju u ukupnom privrednom razvoju.
Kao savremeni evropski sajam sa biznis orijentacijom, Sajam turizma uz podršku Ministarstva turizma i omladine
Republike Srbije, Privredne komore Srbije i Evropske mreže preduzetništva nastaviće da povezuje učesnike i
omogućava sklapanje ugovora i najavljuje velike investicije.
B2B poslovni program, koji se organizuje u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom
preduzetništva, okupiće veliki broj profesionalnih turističkih predstavnika iz zemalja učesnica na sajmu, kao i
domaćih turističkih saveza, organizacija i agencija interesovanih za razvoj poslovanja i razmenu iskustava.
Pod okriljem Sajma turizma tradicionalno će se održati i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme
HORECA-OPREMA, koji pod sloganom Poslužite se uspešno prati pozitivan trend i rad u HORECA sektoru i
ugostiteljskoj industriji danas, koja je jedna od najdinamičnijih i najrasprostranjenijih industrija u svetu. HORECA
OPREMA okupiće brojne kompanije iz najrazličitijih oblasti vezane za ugostiteljske delatnosti – proizvodnju i
prodaju hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opreme za kuhinje, restorane i barove, distributere posteljina i
peškira, sredstava za održavanje, proizvođače hrane i pića i dr.
Ovaj veliki multimedijalni događaj pružiće učesnicima i posetiocima priliku za networking, uspostavljanje
poslovnih kontakata i partnerstva za dalju saradnju.
46. Sajam turizma nastaviće da promoviše edukaciju i podiže svest o turističkim mogućnostima, stimuliše
ekonomsku aktivnost i lokalnu privredu, posebno pozicionirajući Srbiju i njene turističke kapacitete kroz
prezentacije, degustacije i demonstracije lokalne kulture, hrane i tradicije.
Svi ovi aspekti zajedno čine Sajam turizma na Beogradskom sajmu događajem svetskog ranga i jednim od
najposećenijih i najvoljenijih sajmova na ovim prostorima.
Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA:
ČET – SUB, 20 – 22. februar: 10:00 – 19:00
NED, 23. februar 10:00 – 18:00
Novinarske akreditacije:
Zahtev za novinarsku akreditaciju poslati na e mail press@sajam.rs
Medijski partneri manifestacije:
Adriatic Traveller, Balkan Trip TV, Caffe Montenegro, Events in Serbia, Fijet Srbija, Kongresniturizam.com, Lutajući
putnik, Place2Go, SAT Media Group, Style.rs, Tourism Today, Tragento, Turistička prizma, Turistički svet.
Web: www.beogradskisajamturizma.rs